O aceite de primeira prensado en frío, ou máis coñecido como Aceite de Oliva Virxe Extra, “prensado en frío”, recomendado a miúdo polos médicos, adoita ser o AOVE de mellor calidade que se obtén das primeiras aceitunas da colleita mediante un proceso de primeira prensado mecánico en frío a menos de 27ºC. . Vexamos polo miúdo como se realiza este proceso tanto a nivel artesanal como industrial, e que beneficios ten o aceite de oliva extraído en frío.

Beneficios do aceite de oliva prensado en frío (extracción en frío)

O primeiro aceite de oliva prensado en frío é o que recomendan os médicos para chamar ao aceite de oliva virxe extra etiquetado co alcume de “Extracción en frío”, o zume de oliva máis saudable e de maior calidade. Deste xeito, preténdese alterar o menos posible o sabor e as propiedades orixinais da froita, dando como resultado un zume de oliva natural cun máximo contido en polifenois e outros antioxidantes naturais beneficiosos para a saúde como: vitamina E (alfa-tocoferol). ), hidroxitirosol, oleocantal, escualeno, etc. Recoñecémolos perfectamente nun aceite de oliva virxe extra prensado en frío polo seu sabor un pouco máis amargo e picante.

O segredo está nos polifenois

Estes polifenois ou compostos bioactivos do aceite de oliva virxe extra, xunto co seu alto contido en ácido oleico (máis do 80%), son verdadeiramente responsables dos seus beneficios para a saúde recoñecidos pola EFSA (Axencia Europea de Seguridade Alimentaria) e outros estudos científicos como Predimed:

  • Regula el colesterol y la salud cardiovascular.
  • Efectos antiinflamatorios y antioxidantes.
  • Beneficios sobre el sistema digestivo.
  • Beneficios sobre la diabetes. 
Al aceptar las cookies acepta voluntariamente el tratamiento de sus datos. Esto también incluye, por un tiempo limitado, su consentimiento de acuerdo con el Artículo 49 (1) (a) GDPR para el procesamiento de datos fuera del EEE, por ejemplo, en los EE. UU. En estos países, a pesar de una cuidadosa selección y obligación de los proveedores de servicios, no se puede garantizar el alto nivel europeo de protección de datos. Si los datos se transfieren a los EE. UU., existe, por ejemplo, el riesgo de que las autoridades de los EE. UU. procesen estos datos con fines de control y supervisión sin que estén disponibles recursos legales efectivos o sin que se puedan hacer valer todos los derechos del interesado. Puede revocar su consentimiento en cualquier momento.     Más información
Privacidad